10 Aralık 2011 Cumartesi

İlkokul 2.sınıfta başladım el clasico maçlarını izlemeye..Trt verirdi o zaman maçları.Genelde pazar akşamları olurdu.Her ufak çocuk gibi o zaman yatma vakti vardı.21.30 oldu mu güp yatağa.Uyumazdım maç saatine kadar.Gizlice giderdim televizyon odasına anahtar deliğinden bakmaya çalışırdım.Bir tıkırdı çıkarırsam hemen koşa koşa yatağa giderdim.Babam yakaladı birgün gel buraya izle ama sabah kalkamassan anlamam dedi.Çok mutlu oldum izledim ama ilk yarıyı.İkinci yarı uyumuş kalmışım.Ortaokula kadar böyleydi hep el clasico zamanları.Eğer maçın hepsini izleyemediysem sabah ilk iş teletex açıp skor öğrenmek olurdu.Çünkü okulda biri bana oynanan maçlarla ilgili soru sorar ve ben bilemessem kendimi suçlu hissederdim.Takıntı olmuştu bende bu durum herşeyi bilmem gerekiyordu.Kısa keselim el clasico bir serüvendir.Benim kendi dünyamda ise böyle bir yeri var işte.Maça kaldı 10 dakika hep bir ağızdan bağıralım haydi;FORZA MADRİD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder