17 Şubat 2011 Perşembe

First Step..!

  Ufaktım.."Webster buraya gel,ayy bu çocuk aynı webster yaa"..sözleri her zaman beni şaşırtırdı..İçimden "bu webster ne ya? Ama  herhalde iyi birşeydir" diyerek bu yaşıma geldim.Geçen ay aklıma geldi tekrardan bu olay..Oturdum araştırdım...
  Webster 1978 ve1986 yılları arasında "Diff'rent Strokes " adlı dizinin karekterlerinden bir tanesi.Orjinal ismi Gary Coleman..Amerikalı bir aktör.Çocukluğunda geçirdiği bir böbrek hastalığı sonrası büyüyemeyen ve ilerleyen yaşına rağmen bir çocuk gibi görünümünde kalmış bir insan.Gary Coleman bu dizide 4 yaşında zeki bir çocuğu canlandırıyormuş..Geçen yılın mayıs ayında evinde düşerek hayatını kaybetmiş..Henüz 42 yaşındaymış.
  Bende blogumun ismini, bende anısı olan böyle biriyle özdeşleştirmek istedim...Rahat uyu Gary Coleman(webster)..
http://thisismyfield.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder